Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ…

Το λαό κάλεσε η συντρόφισσα Αλέκα να διορθώσει την ψήφο του, ως προς το ΚΚΕ, σε περίπτωση νέων εκλογών.
Δεν διευκρίνισε  αν τη διόρθωση τη θέλει προς τα κάτω ή προς τα πάνω. Προς τα πάνω μάλλον θα ήθελε τη διόρθωση-λέω εγώ…
Είπε, ακόμα, πως αν σχηματιστεί κυβέρνηση και φέρει πρόταση για την απλή αναλογική, θα την υπερψηφίσει.
Γιατί; σε τι ακριβώς θα χρησιμεύσουν η απλή αναλογική και οι παραπάνω ψήφοι στο ΚΚΕ;
Έτσι κι αλλιώς δεν πρόκειται να συνεργαστεί με κανέναν για τη συγκρότηση κυβέρνησης.
Εκτός κι αν θέλει την κατάκτηση της αυτοδυναμίας και πιστεύει πως θα την πετύχει μέσω της απλής αναλογικής.
Λυπάμαι που θα το πω αλλά με τέτοιες θέσεις και απόψεις που έχει το κόμμα, συντρόφισσα, σας βλέπω στις επόμενες εκλογές να δυσκολεύεστε κάπως να περάσετε την είσοδο της βουλής.
Γιαυτό, αντί της απλής αναλογικής, καλύτερο θα ήταν να ζητήσετε την κατάργηση του 3% που είναι  το κατώτερο όριο προκειμένου ένα κόμμα να μπει στο κοινοβούλιο-λέω εγώ…

8 σχόλια:

Swell είπε...

Μήπως εννοεί διόρθωση με μπότοξ;

Ανώνυμος είπε...

Άντε βρε χαζούλικα... σας δίνουμε μια δευτερη ευκαιρία να διορθώσετε τα λάθη σας!
Καλημερα!

Ατρεύς είπε...

Είασι και πολύ ...κούκλος, Κουκλίτη!

Αλλά και πολύ αντι-αλεκικός...

Ελπίζω να μην είσαι και αντι-αλεξικός...

KOYKLITIS είπε...

Swell

Δεν αποκλείεται.
Θα ήταν πιο φυσιολογικό, από το να ζητά διόρθωση ψήφου!

KOYKLITIS είπε...

Constantine

Μας δίνετε τη δεύτερη ευκαιρία αλλά δεν θα πάρουμε γιατί δεν μας αρέσει να ψωνίζουμε, ούτε και να ψηφίζουμε, ευκαιριακά!
Καλησπέρα.

KOYKLITIS είπε...

Ατρεύς

Κούκλος Ατρέα όντως είμαι αφού μου το έλεγε και η μάνα μου. Και αντί-Αλεκικός είμαι αλλά δεν το λέω γιατί θα κατηγορηθώ σαν αντί ΚΚΕ-που δεν είμαι.
Καλά κάνεις και ελπίζεις ότι δεν είμαι αντί-Αλεξικός γιατί είμαι Αλεξικός…σύριζα!

Κλαζoμένιoς είπε...

Παιδιά,
στο γραφείο, από λάθος της επί των προμηθειών "κοπέλλας" έχουμε αφθονία από μπουκαλάκια "μπλάνκο".

Τί να τά κάνω;;;

Να τά πάω στον Περισσό ή κατευθείαν στον ΣΥΡΙΖΑ να τα μοιράσει στους ψηφοφόρους του για να ...διορθώσουν την ψήφο τους;;;

Βοηθείστε με να αποφασίσω!
Μην πάνε χαμένα τόσα φιαλίδια...

KOYKLITIS είπε...

Κλαζoμένιoς

Όχι, κράτα τα μπλάνκο Κλαζομένιε γιατί αυτή τη δουλειά θα την αναλάβει ο λαός με μεγαλύτερη επιτυχία…