Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Ευτυχία το μνημόνιο!

Ποτέ μου δεν πίστευα πως οι άσχημοι και κακοφτιαγμένοι άνθρωποι είναι και σαν χαρακτήρες…παλιάνθρωποι!

Η άποψή μου αυτή είναι στεριωμένη μέσα μου από τα παιδικά χρόνια, όταν διαβάζοντας την Παναγία των Παρισίων του Ουγκώ, ο Κουασιμόδος, αυτός ο τερατόμορφος άνθρωπος, μου φάνταζε καλοφτιαγμένος άγγελος, με την απέραντη ομορφιά ψυχής.
Έλα μου όμως που ο κάθε κανόνας έχει και τις εξαιρέσεις του…
Και ακριβώς την επιβεβαίωση του κανόνα ήρθε να επαληθεύσει η κτηνώδης δήλωση του Πάγκαλου ότι ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!
Όχι πως δεν θα μπορούσε να είναι ευτυχία το μνημόνιο, αλλά με μια σχετική επεξήγηση, για ποιους είναι ευτυχία.
Είναι ευτυχία για τους λογής κερδοσκόπους που απομυζούν τον ιδρώτα και τους κόπους των λαών, είναι ευτυχία για κείνους που σχεδιάζουν στο χαρτί για το ποιοι θα ζουν με αξιοπρέπεια και ποιοι θα τρέχουν στα δημόσια συσσίτια.
Είναι ευτυχία για τα ανθρωπόμορφα γουρούνια, που προκειμένου να κυβερνήσουν και να πάρουν την κουτάλα της εξουσίας στα χέρια τους, δεν διστάζουν να δίνουν χίλιες δυό υποσχέσεις στους ψηφοφόρους, γνωρίζοντας ότι αυτά που τάζουν και λένε δεν έχουν καμιά σχέση με την αλήθεια.
Είναι ευτυχία το μνημόνιο, τέλος, για όλους όσους οι συνέπειες από την εφαρμογή του δεν τους αγγίζουν, όπως συμβαίνει με τον κυνικό και αναίσθητο Πάγκαλο, που σίγουρα το μνημόνιο γιαυτόν είναι μια ακόμα αφορμή να δείξει στους ανόητους, που τον ψηφίζουν και τον στέλνουν στη βουλή, πόσο έξυπνος είναι και τι πηγαίο χιούμορ διαθέτει…



3 σχόλια:

περίεργος68 είπε...

Α, ο καλός μας ο Πάγκαλος! Από το Μάρτιο κυκλοφορώ με ένα χαζό χαμόγελο. Νόμιζα ότι είχα ζαλιστεί από τις συνέπειες του μνημονίου -όχι τόσο για μένα αλλά για τη νέα γενιά. Τελικά ο κ. Αντιπρόεδρος μού το εξήγησε: χαζοχαμογελώ επειδή νιώθω ευτυχισμένος! Μετά από τέτοια δήλωση πρέπει να αναθεωρήσω τη ζωή μου, τις αξίες και την ΗΘΙΚΗ μου. Σε μπελάδες με έβαλε... ;-)

KOYKLITIS είπε...

Ό,τι δε σε σκοτώνει...

Δεν έβαλε σε μπελάδες μόνο εσένα ο Πάγκαλος, έβαλε και όλους εμάς που πια δεν θα ξέρουμε αν οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ, που είναι έτοιμοι να βάλουν τα κλάματα όταν εξαγγέλλουν αντιλαϊκά μέτρα, το κάνουν από απέραντη οδύνη ή από απόλυτη ευτυχία που τους ανέθεσαν το ρόλο του Χατζηαβάτη;

Λωτοφάγος είπε...

Δεν πάνε στο διάολο όλοι τους; Αραχτός στο Φίλιον, με την περιουσία του παππού μου στην τσέπη, ξέρω κι εγώ να αμολάω εξυπναδούλες!