Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Η ΕΠΙΚΗΡΥΞΗ


Με 4 εκατομμύρια ευρώ επικήρυξε το υπουργείο δημόσιας τάξης ή όπως αλλιώς το λένε, τον Ξηρό και τους όποιους άλλους  τρομοκράτες προκειμένου να τους προλάβουν πριν αρχίσουν να αλλάζουν το ρου της ιστορίας με τα όπλα.
Δεν ξέρω, αλλά προβλέπω μεγάλο φαγοπότι με αυτά τα χρήματα της προκήρυξης, κάτι ανάλογο δηλαδή που είχε γίνει και στο παρελθόν όταν είχαν επικηρύξει τη 17Ν.
Ποτέ δεν μάθαμε που πήγαν αυτά τα λεφτά τότε, μιας και ο Σάββας ο Ξηρός με το που έσκασε η στρακαστρούκα στα χέρια του, άθελά του διέσωσε το ποσόν της επικήρυξής τους.
Μου ήρθε μια ιδέα με το που άκουσα το Δένδια να ανακοινώνει την επικήρυξη των τρομοκρατών με τέσσερα μύρια. Να βάλω το φίλο μου το Λάμπρο να τηλεφωνήσει και να με καταδώσει σαν τρομοκράτη και να μοιραστούμε τα λεφτά. Έτσι κι αλλιώς, σκέφτηκα, η ζωή μου με αυτές τις περικοπές στη σύνταξη σκατά έγινε, τουλάχιστον με αυτά τα λεφτά να ζήσουν οι υπόλοιποι της οικογένειας χωρίς προβλήματα κι ας περάσω εγώ το υπόλοιπο της ζωής μου στη φυλακή.
Το πρόβλημα είναι μη και δεν με πιστέψουν, αφού όπου νάναι μπαίνω στα εβδομήντα. Βέβαια κι ο Γιωτόπουλος κάπου εκεί βρίσκεται, αλλά, πάλι, αυτός ξεκίνησε νωρίς. Μακάρι να το είχα σκεφτεί τότε που νεαρός κολλούσα αφίσες του ΚΚΕ και μοίραζα το Ριζοσπάστη στις παραλίες χωρίς κανένα όφελος. Ούτε το ΚΚΕ έσωσα ούτε τον εαυτό μου.
Κρίμα που οι καλές ιδέες έρχονται  αργά.
Μπορεί όμως αυτή μου η ιδέα να αξιοποιηθεί από τον Ξηρό.
Έτσι κι αλλιώς αυτός ο κόσμος ρε Χριστόδουλε δεν αλλάζει με το να ξεκάνεις πέντε- δέκα καθάρματα. Είκοσι, και βάλε, χρόνια με το κουμπούρι στο χέρι και παρόλο που ξέκανες κάμποσους ¨εχθρούς του λαού¨ τίποτα δεν άλλαξε. Κι όχι μόνο δεν άλλαξε αλλά τα πράματα χειροτέρεψαν και, κατά πως δείχνουν, θα γίνουν ακόμα χειρότερα.
Τώρα εγώ μια ιδέα προς σκέψη σου ρίχνω.
Εκτός κι αν το σκέφτηκες κι εσύ νωρίτερα…


4 σχόλια:

Swell είπε...

Aν σε πιστέψουν και σε πιάσουν, δώσε μετά κι εμένα. Θέλω μόνο μια 500άρα. Αν εγώ δώσω κάποιον άλλο κι αυτός άλλον, δεν φτιάχνουμε έτσι μια ωραία πυραμίδα;

KOYKLITIS είπε...

Swell

Ωραία ιδέα!
Δεν θα περπατήσει όμως. Το μόνο που θα κερδίζαμε,εμείς της πυραμίδας,θα ήταν μερικές φάπες.
Τα λεφτά αυτοί τα μοιράζονται μεταξύ τους.

Λωτοφάγος είπε...

Τα λεφτά που πήραν από μισθούς και συντάξεις. Και τα διαχειρίζονται σαν να τα έχουν από τον παππού τους.
Και που, για να τα εξοικονομήσουν ξανά, θα μας ξαναχαρατσώσουν. Εκτός κι αν προσθέσουν άλλα 5 λεπτά σε κάθε πακέτο, ώστε να μην ψάχνονται για ρέστα κι οι περιπτεράδες.
Καλή σου νύχτα

KOYKLITIS είπε...

Λωτοφάγος

Όπως τα λες.
Μακάρι να σταθούν στα 5 λεπτά στο πακέτο τα τσιγάρα. Πολύ φοβάμαι πως θα βάλουν και κεφαλικό φόρο για εξάρθρωση της τρομοκρατίας.