Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ


             
Εγώ δεν καναλιάζομαι δεν μπαίνω σε καλούπι
ούτε λιοντάρι να με πεις μα ούτε και κουνούπι
Επιλογή στ΄ αφεντικά μη μου ζητάς να κάνω
εγώ δεν μπαίνω στη γραμμή μακάρι να πεθάνω
Την κοινωνία που ποθώ τη θέλω δίχως φράχτες
χωρίς συρματοπλέγματα ινστρούχτορες και κράχτες
Δεν θέλω δεσμοφύλακες ούτε στρατό και νόμους
εγώ δεν θέλω δικαστές παπάδες κι αστυνόμους
Μια κοινωνία αληθινή έκλεισα μεσ΄ τα στήθια
αυτήν που μούλεγαν παιδί τότε στα παραμύθια
Κι αν δεν υπάρχει πουθενά ο κόσμος που ζητάω
άσε με μες τα σύννεφα μονάχος να πετάω.


ΥΓ-Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εκφραστείς όταν η οργή σε πνίγει  βλέποντας τα όσα συμβαίνουν γύρω σου.
Ο καλύτερος θα ήταν να αρπάξεις ένα όπλο και να πάρεις τα βουνά, αλλά αυτό είναι κομμάτι δύσκολο σήμερα και καλό είναι να προσαρμόζεσαι σε λιγότερο βίαιες κινήσεις και πράξεις.
Παίξτο ποιητής, όπως εγώ.
Είναι ανώδυνο και σε εκτονώνει...

 
 


12 σχόλια:

Unknown είπε...

Πολύ ωραίο ποιήμα!!!

Ξέρεις, αυτά τα ποιήματα θα μπορούσαν
να μελοποιηθούν και να εμπνεύσουν τους
ένοπλους αγώνες που θα γίνουν
(αργά ή γρήγορα στα όμορφα βουνά μας)
.........................
Ποτέ δεν ξέρεις......

Λωτοφάγος είπε...

Πόσο δίκιο έχεις, Κουκλίτη! Άλλα ονειρευτήκαμε μεγαλώνοντας, άλλα ελπίσαμε και άλλα βιώνουμε.
Καλή σου νύχτα.

KOYKLITIS είπε...

αγριογατα μανα και δασκαλα

Ένοπλοι αγώνες;
Χαχα!
Στίχοι τέτοιοι ή παρόμοιοι όταν μελοποιούνται, αγριόγατα, το μόνο που μπορούν να προσφέρουν σήμερα είναι τροφή στην επαναστατημένη φαντασία και διάθεση για χορό πάνω στο ρυθμό της μουσικής.
Καλημέρα και καλή βδομάδα.

KOYKLITIS είπε...

Λωτοφάγος

Μεγαλώσαμε σαν αριστεροί με όραμα το γκρέμισμα του καπιταλισμού και γερνάμε κάνοντας προσπάθειες να κρατήσουμε τα κεκτημένα με τους εκφραστές του καπιταλισμού να μας βγάζουν τη γλώσσα.
Τι να πεις...
Μη χειρότερα!
Καλημέρα και καλή βδομάδα.

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Σπουδαίο ποίημα!
Είθε...

akrat είπε...

ααααααααα υπέροχο ποιήμα νέες πλευρές σας ΕΥΓΕ

KOYKLITIS είπε...

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ
akrat

Ευχαριστώ.
Να είστε καλά.

ακυβέρνητος είπε...

Το κάνω κι εγώ συχνά.
Σαχλαμαρίζω έμμετρα και νομίζω πως έτσι ξεβαλτώνω.
Νομίζω.

Λωτοφάγος είπε...

Κουκλίτη, είσαι καλά; Έχω αρχίσει να ανησυχώ με την απουσία σου.

KOYKLITIS είπε...

Πέτρος Κ.

Δύσκολοι καιροί ακόμα και για στιχοπλόκους.
Κινδυνεύει να χαθεί μεχρι και η αξιοπρέπειά μας.

KOYKLITIS είπε...

Λωτοφάγος

Γεια σου Λωτο.
Μην ανησυχείς.Είμαι καλά και αν δεν πάρουμε την εξουσία δεν έχω σκοπό να φύγω.
Ευχαριστώ.

Λωτοφάγος είπε...

Ουφ, ευτυχώς! Πάντα καλά!